2024. április 07. 10:05 - francisgourmet

Kalandra fül! - 2024.III

Ebben a hónapban kevesebb zenét hallgattam, mint szerettem volna, de nem baj. Legalább eljött a pillanat, amikor a tavaly összegyűjtött, szerintem tök izgalmas, délies dallamokkal teli dallistámat is közzé tudom tenni. Hogyan jutottak el hozzám? Utazós sorozat zenei aláfestéseként, YouTube-algoritmus útján, mediterrán városok utcán elcsípve, ablakokon kiszűrődve, külön rákeresve, koncerten hallgatva... Stílusuk is különböző: bossa novától reggae-ig, R&B-től latin pop-rockon át elektronikus folkig (és még ki tudja, meddig) terjed. Hát még a hangulatuk...! Szerzőik és előadóik között pedig van argentin, magyar, portugál, kolumbiai és brit származású is. Biztosan lehetne egyenként is írni róluk néhány gondolatot, de most hagyom, hogy a zene beszéljen inkább. Nekem többedjére is jólesik ezeknek az olykor kissé szokatlan daloknak a hullámain lebegni. Ha tetszett, akkor pedig simán lehet tovább kutatni hasonló hangzások után! Szóval: kalandra fül, áprilisban is!

(A Spotify-lista sajnos egy dallal rövidebb, Zentai Márk és Schlobocher Barbara duettjét ott nem találtam meg.)

Címkék: zene album
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultmutato.blog.hu/api/trackback/id/tr2918373993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása